2011. július 23., szombat

Az életedet Te írod






Az életed célja az, amit annak hiszel.
Küldetésedet te magad szabod ki saját magadnak. Életed, pedig az lesz, amivé teszed, és soha senkinek nem lesz joga ítélkezni feletted. A saját tábládhoz tartozó palavessző a te kezedben van.
Ha a múltban csupa ostobasággal írtad tele a táblát, töröld le szépen. Törölj ki minden emléket, amely nem szolgálja jelenlegi életed. Légy hálás, azért, hogy idáig eljutottál, és kezdd újra!
Immáron itt a tiszta tábla az újrakezdés előtt. Kezdd hát újra! Itt és Most! Találd meg az örömödet az életben, és légy boldog. Isten arra teremtett, hogy megéld a lét örömét. Csak olyan dolgokat csinálj, amelyek örömmel töltenek el. Csináld azt, amit szeretsz. Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy átéld az öröm érzését.


Tedd fel magadban a kérdést: "Miben lelem örömömet?" Ha megtalálod a választ, és átadod magad annak a bizonyos tevékenységnek, a vonzás törvénye lavinaként zúdítja majd rád az örömteli embereket, körülményeket, és eseményeket, és mindezt azért, mert magad is az öröm frekvenciáján rezegsz. A belső vidámság valójában a siker fűtőanyaga. Minden, ami örömmel tölt el, újabb jó dolgokat vonz majd az életedbe.


Bármerre is indulj, jól döntesz. Ez a választás szabadsága. A te táncodat senki más nem táncolhatja, a te dalodat senki más nem énekelheti, a te történetedet senki más nem írhatja meg. A Föld neked forog. Az óceánok neked áradnak, és apadnak. A madarak neked énekelnek. Minden gyönyörűség, amit látsz, minden csoda, amit tapasztalsz, érted, neked van. Nézz körül! Ebből az egészből semmi sem létezne, ha te nem lennél. Ne feledd, életed tábláját Te írod tele, méghozzá azzal, amivel akarod. Egyetlen dolog van: Jól érezni magad-most!




(számomra ismeretlen szerzőtől)

9 megjegyzés:

Rózsa írta...

Isten boldognak akar látni bennünket, a boldogsághoz vezető út, pedig előttünk, el kell indulni rajta.
Köszönöm Anikó.

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Így van. Így legyen.

Hólabda írta...

Sok igazság van benne.

annalíz írta...

Igen! itt és most !

georgina írta...

Kedves Anikó! Köszönöm ezt az írást neked,nekem most olyan mintha rólam szólna.Nagyon igaz.Egy picit késve de annál nagyobb szeretettel sok boldog névnapot kívánok puszi!Georgina

MJ írta...

Én egész "életemben" fordítva csináltam. Mindig is addig "erőlködtem", hogy megszeressem azt amit csinálok. Utána szívvel s lélekkel, teljes erőmből tettem amit tennem kellett. Néha úgy érzem, egy-két dologban nem érte meg. Sok erőmet és sok hitemet vesztettem emiatt. Most megpróbálom visszaszerezni.

Tara írta...

Szia Anikó!

megváltozott a blogom elérhetősége, itt találsz, ha keresel:)
http://biokert-es-lelek.blogspot.com/

És a Tara név helyett a sajátomat használom ezentúl.

Mamis írta...

Köszönöm az idézetet! Most azt hiszem pont erre volt szükségem. Kölcsönvettem,és kitettem az én blogomba is ha nem gond, de természetesen jeleztem, hogy az idézet erről a blogról ered.

Amy-kreatív írta...

Ez nagyon szép!
Én is "kölcsönvehetem" ??? Persze a blogodra való hivatkozással!
Amy
amy-kreativ

Kedves Olvasóim köszönöm, hogy olvassátok a blogomat

Köszönöm a látogatást visszavárlak!