2011. február 24., csütörtök

Idézetes képek a szeretetről

































7 megjegyzés:

georgina írta...

Nagyon szépek,és nagyon sok igazság van benne!Köszi,hogy megmutattad!

Agnes. írta...

Aniko en ma is megkoszonom ezt a sok szepet, amit osszegyujtottel, olyan jo nap vegen olvasni es ha faradt is az ember, de sok erot merit beloluk:)

Szep Penteket kivanok!

carpe diem írta...

Képeid finom hangulatú gyönyörű üzenetek! Szépek!

online-lehetőségek írta...

Nagyon szépen köszönöm a megjegyzéseiteket , én is szeretem olvasni őket.Az ember lelkének is kell táplálék:)

Phivos Nicolaides írta...

Nagyon jó képek gyűjteménye. Kellemes hétvégét a szeretet és öröm. Csók

Evanir írta...

È com muito carinho que
venho convidar você para
festinha de 5 anos do
Fonte de Amor.
Por favor leia a postagem
e vera onde sera a festa .
e pegar o convite na postagem.
O presente do Fonte também
beijos carinhos,Evanir.

www.fonte-amor.zip.net
evanir_garcia@hotmail.com
Sigo seu blog faz algum tempo por isso estou convidando você amiga querida.

Lili írta...

Ezt a házi áldást gyermekkorom emlékképeként őriztem magamban. Ugyan így nézett ki, mint a Te képeden, és sokáig azt hittem , ilyen már nem is létezik. Nyáron Erdélyben jártamkor ráakadtam egy fából készültre és nem tudtam otthagyni, annyira megörültem neki.
Nagyon szép írások. Kellemes itt Nálad. Üdvözöllek:)

Kedves Olvasóim köszönöm, hogy olvassátok a blogomat

Köszönöm a látogatást visszavárlak!