2011. május 11., szerda

Blogdíj

Kedves Blogtársamtól Éva-Judittól kaptam ezt a díjat, amit nagyon köszönök neki !!


Megtisztelve érzem magam , de nehéz helyzetben is vagyok, hisz én nagyon sok blogtársamnak szeretném továbbadni ezt a díjat. Most úgy szeretném összeválogatni , az oldalakat, hogy azoknak az oldalaknak adni , akiknek még nem adtam.
Az én elgondolásom szerint , mindenki megérdemelné és nehéz a választás .
Nem tudom a szabályokat Ő 3 blogtársnak adta tovább, én azért legalább 5-nek adom tovább . Remélhetőleg nem sértek meg semmilyen szabályt ezzel!!!!






















3 megjegyzés:

Agnes. írta...

Kedves Aniko!

Eloszor szeretnek gratulalni a dijadhoz:)

Az irasom, amiben lattam, hogy irtal, eltunt, aztan visszajott es akartam valaszolni, de ujra eltunt:)

Szoval a fozott es purezett krumpli tenyleg jo, de csak frissen, azonnal fogyasztva.Hatha kiprobalod:)

puszillak, szia!

online-lehetőségek írta...

Kedves Ágnes köszönöm szépen:))

Rózsa írta...

Kedves Anikó,
elsősorban gratulálok a díjhoz amit megérdemeltél, szép munkáddal, elnézést kérek, hogy csak most reagálok, de nem voltam idehaza, így netközelben sem, a lányomnál voltam Finnországban és minden időmet az unokáimmal töltöttem, kellemes meglepetés számomra a díj, nem is tudom megérdemeltem-e, nagyon nagy örömet szereztél vele és hálás köszönetem.
Követve példádat, én is továbbadom, bár szívem szerint én is Neked küldeném.

Kedves Olvasóim köszönöm, hogy olvassátok a blogomat

Köszönöm a látogatást visszavárlak!